Akár egész konténernyi, avagy gyűjtő szállításról beszélünk.
A gyakorlatban a vasúti szállítást gyűjtő szállításra használjuk.
A tengeri díjhoz képest nem számot tevő az árkülönbség, viszont a tranzit idő rövidebb.
Az egész konténeres szállításoknál a magasabb költség nem arányos a 7-10 nappal rövidebb tranzit idővel.
A teljes költségnél figyelembe kell venni a kínai helyi költségeket, ami a gyártó és a legközelebbi gyűjtő pont közötti szárazföldi előfutás.
A légi szállítás a leggyorsabb, viszont a legköltségesebb szállítási lehetőség.
A kisebb 1-4 kartonnyi mennyiségeknél, mint mindenki mi is a nagy multinacionális légi szállító cégeket használjuk. (DHL, FedEX, TNT)
Ha ennél nagyobb mennyiséget szeretnénk, akkor az utas szállító légi társaságoknál is van lehetőség a menetrendszerinti járatoknál kereskedelmi áruk szállítására.
A légi szállításnál nagyon fontos a szállítmány súlya, a teljes díjnál ez a meghatározó.
Tranzit idő: 4-10 nap
A teljes költségnél figyelembe kell venni a kínai helyi költségeket, ami a gyártó és a legközelebbi gyűjtő pont közötti szárazföldi előfutás.
A kínai szállítás során az egyik leggyakrabban alkalmazott a tengeri szállítás. A megrendelések jelentős része érkezik ezzel a szállítási móddal, hiszen a költsége a legkedvezőbb.
Lehetőség van egész konténeres szállításra, valamint gyűjtő szállításra is.
Gyűjtő szállításnál 1-10 m3 mennyiség az ideális. Mivel a hajós társaság a gyűjtő szállítmányokat felárral számítják így már a 10m3 feletti szállítmányok díja már közelíti a 20” konténer díját.
A tengeri szállítás átlagos ideje egész konténer esetén: 35-40 nap
A tengeri szállítás átlagos ideje gyűjtő szállításnál: 40-50 nap
Az elkészült szállítmánynak minden esetben indulás előtt 1 héttel már a kikötőben kell lennie. Így ezt is számításba kell venni a teljes tranzit idő számításánál.
Tengeri szállítás díja:
A szállítási díjak folyamatosan változnak. A megrendelés leadásakor, ami az indulás előtt 30-45 nappal történik, már megközelítő árral tudunk számolni. A végleges árat viszont a hajó indulásakor adja meg a hajós társaság.
A teljes költségnél figyelembe kell venni a kínai helyi költségeket, ami a gyártó és a legközelebbi kikötő közötti szárazföldi előfutás.
Ha egész konténernyi mennyiséget rendelünk sok esetben ezt a gyártók át szokták vállalni.
Gyűjtő szállításnál ez nem jellemző.
Bármilyen kérdése merült fel munkánkkal vagy szolgáltatásainkkal kapcsoltban, forduljon hozzánk bizalommal!